wtorek, 5 marca 2013

Odwiedziny Pana z Tołpy

Dzisiaj postanowiłam dodać dwa Posty żeby nie zrobić bałaganu na blogu. 
W pracy odwiedził nas Pan z Tołpy i przyniósł nasze zaległe prezenty na święta haha :) Mimo to bardzo się cieszę  Oczywiście Dostawa mydełek również była i jedno już dałam na spróbowanie koleżance. 
Reszta rzeczy jest na moją cerę mam nadzieję że coś pomoże, dostałam też jedną rzecz dla mojego ukochanego :)



Ostatnio postanowiłam zaszaleć i zrobiłam sobie Ombre Hair, chyba troszkę mi nie wyszło ale nie chcę na razie katować włosków farbami, dlatego pochodzę z tym na głowie. 

A na koniec pokaże wam gdzie mieszkają moje kosmetyki do makijażu :) Może kiedyś się zbiorę i opisze każdy z nich:) 
Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Ależ różności z Tołpy, pozdrawiam, życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki, włosy bardzo ładnie wyglądaą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń