wtorek, 26 marca 2013

Bez Ciebie nie idę!- czyli malinowy balsam do ust od Yves Rocher

Podczas mojego pierwszego zamówienia na stronie Yves Rocher do koszyka dodałam malinowy balsam do ust i powiem wam że był to naprawdę udany zakup! Zapłaciłam za niego 6,90 zł za 4g, także wydaje mi się że w miarę przyzwoicie a nawet  tanio :)
Spodziewałam się naprawdę cudownie malinowego smaku i zapachu, i się zawiodłam bo malinę czuć tylko troszeczkę i niezbyt intensywnie. Mimo to balsam nadaję cudowne orzeźwienie moim ustom, nie ma chemicznego smaku który zawsze mi przeszkadza i doprowadza mnie do kaszlu. 


 Balsam jest lekko barwiący co dla mnie jest plusem bo lekko podkreśla kolor moich ust :) Świetnie nawilża i utrzymuje się nawet do 2 godzin.

Nie wyobrażam sobie wyjścia bez tego balsamu, i zdecydowanie trafia on do listy moich ulubieńców!
Używałyście któregoś z balsamów od Yves Rocher? 

7 komentarzy:

  1. Nie znam, a marka mnie niestety do siebie zraziła. Moim ulubieńcem jest Blistex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam,nie widze cie w obserwowanych na moim rozdaniu. Popraw błedy jesli nadal masz chec wziąśc udział w zabawie :)
    http://gosiaczek6661.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda ten balsam na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam, ale będę musiała kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem ostatnio jest karmelowe masełko Nivei :)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie uwielbiam balsamy z Alverde:)

    OdpowiedzUsuń