wtorek, 5 marca 2013

Zaległe nowości

Niestety nawalił mi laptop i musiałam czekać z dodaniem nowego postu :(
A ponieważ moje nowości to już starocie dlatego po jednym zdaniu dla was  :)

BB RIMMEL
Według mnie bardzo fajny, mimo że moja cera wymaga dużego krycia, to dla kogoś kto  potrzebuje nawilżenia i delikatnego makijażu idealnie się nada. Polecam również pod makijaż, fajnie matuje cerę. 

Ziaja płyn do demakijażu oczu

Dla mnie zdecydowanie NIE! Mam wrażliwe oczy i nawet przy delikatnym demakijażu oczu niemiłosiernie mnie piecze :(,  Makijaż oczu usuwa w miarę przyzwoicie lecz pieczenie jest nie do wytrzymania.
Temu Panu mówimy NIE!

Odżywka do włosów w piance GLISS KUR


Kolejny niewypał, włosy po użyciu stają się sztywne, twarde, plączą się. 
Zapach również mi nie odpowiada, według mnie pachnie jak bardzo słodkie orzechy  nie znoszę takiego słodkiego zapachu, niestety utrzymuje się on długo. Jak za taką cenę (ok 20 zł) można kupić coś o wiele lepszego.

Under Twenty 3w1
Ponieważ 20-ste urodziny mam za 20 dni to pocieszam się i kupiłam coś co jest jeszcze dla mnie :):) 
Czy działa? Nie powiem że nie, Niespodzianek na drugi dzień było mniej no ale ma to swoją cenę  bo produkt strasznie wysuszył mi twarzyczkę :(  Po użyciu czułam mocne ściągniecie  dlatego nie obyło się bez masełka mango. 

Lakier do paznokci MANHATTAN
Bardzo fajny delikatnie kremowy odcień żółtego, nie odpryskuje, długo utrzymuje się na paznokciach. I tym razem Manhattan się spisał :)

Krem do rąk PERFECTA

Nic nadzwyczajnego, nie wchłania się a ręce po nim pocą się, nawilżenia też nie zauważyłam. Dlatego dla kogoś kto nie lubi mieć wiecznie tłustych i spoconych dłoni nie polecam. 

Lirene nawilżający peeling do ciała

Fajny, fajny, bardzo przyjemny zapach, granulki są w miarę duże i fajnie masują skórę  mogłam bym go używać i używać :) A skóra po nim jest fajnie śliska i pachnąca ! 


Na koniec Pozdrawiam Was z moją sówką! Miłego Dnia :):)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz