środa, 19 czerwca 2013

Dbamy o trawnik :)

Dzsiaj przyszła do mnie paczuszka na którą czekałam 2 dni

Odważyłam się i poważnie zastanowiłam się nad kupnem depilatora, trwało to aż 3 dni :)
Do tej pory używałam maszynki gillette mach 3 i byłam zadowolona ale moje włoski na nogach i nie tylko strasznie szybko odrastają i muszę się golić co 2 dni :(

Pomyślałam, poczytałam i przeanalizowałam wszystko i postanowiłam zakupić jakiś tani jak na początek depilator, końcem końców padło na Philips Satinelle hp 6422/01.

Kupiłam go przez internet na http://www.electro.pl/ i zapłaciłam 108,99 zł + darmowa przesyłka :)

Mam nadzieję że do piątku moje nogi zarosną do takiego stopnia że będę mogła go wypróbować.
Dzisiaj tylko przejechałam kawałek nogi  i tak gdzie był dłuższe włoski to coś wyrwało, ale jak bolało :(:(

Tutaj co nie co od producenta:

Depilator Philips Satinelle zapewnia długotrwałą gładkość skóry. Delikatnie usuwa włoski, o długości nawet 0,5 mm, wraz z cebulkami, dzięki czemu skóra może pozostać gładka przez cztery tygodnie. W zestawie 2 akcesoria. To najlepszy sposób na usuwanie owłosienia. 

Piękna, gładka skóra
  • Delikatne dyski depilujące usuwają włoski bez pociągania za skórę
  • Usuwają włoski o długości nawet 0,5 mm
Wygodna depilacja
  • Zmywalna głowica depilująca zapewnia higieniczne i łatwe czyszczenie
  • Dwa ustawienia szybkości - delikatna depilacja i maksymalna wydajność
  • Profilowany, ergonomiczny uchwyt zapewnia wygodną obsługę
Akcesoria
  • Nasadka Opti-start z elementem masującym
  • Szczoteczka do czyszczenia służy do usuwania włosów z dysków depilujących
  • Wygodne etui ułatwia przechowywanie
Dane techniczne:
  • Właściwości
    • Delikatne dyski depilujące
    • Wyjątkowe dyski depilujące
    • 2 ustawienia prędkości
    • Głowica depilująca z możliwością mycia
    • Ergonomiczny uchwyt
  • Akcesoria
    • Nasadka Opti-start: z elementem masującym
    • Szczoteczka do czyszczenia
    • Wygodne etui
  • Ogólne
    • Liczba uchwytów: 20
    • Liczba dysków: 21
    • Liczba czynności wyrywania/sekundę - prędkość 1: 600
    • Liczba czynności wyrywania/sekundę - prędkość 2: 733
    • Napięcie zasilacza: 13 V / 400 mA
    • Napięcie urządzenia: 13 V











    5 komentarzy:

    1. ja sie pozbylam mojego depilatora. nie moglam zniesc bolu mimo ze nie naleze do delikatnych ;)
      moglam go uzywac tylko po paru glebszych ;) zeby sie znieczulic ;D

      OdpowiedzUsuń
    2. Ha :) Mój pierwszy raz z depilatorem trwał 4,5 godz :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

      OdpowiedzUsuń
    4. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

      OdpowiedzUsuń