czwartek, 20 czerwca 2013

Garnier- Czysta Skóra Active

Od jakiegoś miesiąca codziennie do mycia twarzy używam Ultrazłuszczającgo peelingu od Garnier, od zawsze nie byłam jakoś bardzo przekonana do produktów Garniera, miałam kiedyś żel 3w1 i strasznie wysuszał mi cere.  Ten żel poleciła mi koleżanka z pracy i kupiłam go podczaś -40%  w ross zapłaciłam 10zł z groszami.


Mój peeling jest już prawie na wykończeniu mimo to wydajność oceniam na bardzo dobrą, ponieważ przy kolegowała się do niego moja siostra i we dwie używałyśmy go codziennie przez miesiąc.


Co obiecuje nam producent:


Moja opinia:

-Świetnie odblokowuje pory
-Minimalnie zmniejsza zaczerwienienia
-Nie wysusza
- Bardzo fajnie oczyszcza cerę z makijażu

Na pewno jeszcze nie raz powrócę do tego peelingu a już niedługo zacznę stosować żel Rival de Loop

Opakowanie jest wygodne ale troszkę za twarde i przy końcu trzeba rozcinać tubkę.
Kolor ma ciekawy bo jasno-niebiesko-perłowy posiada mniejsze i większe niebieskie granulki które delikatnie i skutecznie peelingują nam twarz.



Używałyście tego peelingu?

4 komentarze:

  1. Ja nie używałam, ale na pewno go wypróbuję ;)
    Zachęciłaś mnie swoją recenzją :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego peelingu o ile dobrze pamiętam to nie miałam ale z Soray'i teraz testuję i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z soray'i też miałam ale ten jest o niebo lepszy :)

      Usuń
  3. Kiedyś zraziłam się do Garniera, teraz omijam szerokim łukiem

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie, ja oczywiście zostaję na dłużej i obserwuję blog http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń