poniedziałek, 17 czerwca 2013

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Foundation

Podkład kupiłam podczas promocji  -40% w ross. Cena regularna to ok 60 zł  ja zapłaciłam 39zł

3w1 czyli : baza, podkład i korektor, posiada filtr 20 i nadaje się dla osób które potrzebuję trwałego krycia, tak zapewnia nas producent a jak jest naprawdę ?

Mnie jako pierwsza skusiła reklama tego podkładu, potem pojawił się w rossie w raz z próbkami odcienia 75 golden, która był zdecydowanie dla mnie za ciemny. Czaiłam się na niego już podczas listopadowej przeceny w rossie - 40% ale zdecydowałam go kupić dopiero w majowym - 40%.  


Mój odcień to 55 beige, jak dla mnie idealny
Jego konsystencja kojarzy mi się z jakimś żelowo-kremowym podkładem, może być zbyt ciężki na letnie dni.
Opakowanie z pompką jak na razie sprawia się dobrze, gdy będzie na wykończeniu to wtedy zacznę myśleć jak dobrać się do resztek.
 

Moja twarz bez podkładu



Jak widzicie potrzebuje mocnego krycia i do tej pory nie znalazłam podkładu który stworzy magię na mojej cerze, nawet na to nie liczę :)

A tak moja twarz wyglądała po nałożeniu podkładu MF.














Według mnie:
-krycie ma fajne ale nie dal cery z mocnymi bliznami i trądzikiem, zdecydowanie dla osób które potrzebują mocnego krycia, skoro jest to podkład z korektorem to raczej nie powinnam kryć niedoskonałości dodatkowym korektorem.
- Nie wysusza
- Nie zapycha
- Lekko matowi
- Utrzymuję się dosyć długo na twarzy ok 8 godz. na moje cerze (tłusta, mieszana )

Moja ocena to 3/5

Nadal będę musiała stosować Dermacol jako korektor bądź mieszać go z MF
Tutaj macie moją recenzje Dermacolu : http://miszzmaszzlinki.blogspot.com/2013/06/dermacol.html

Miałyście ten podkład? Jak sprawdził się u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz